2011. október 29., szombat

Babakocsi - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Eladó egy 2 évet használt babakocsi, azért írtam a kopott huzatot mert a fekvő résznél a matrica nagyon halványan látszik a használattól lekopott, de a huzat maga az nem kopott. Két oldalról tolható, 3pontban dönthető a háttámla, a lábtartó is 3 pontban állítható. A hibája, hogy a toló karon a gumit a kicsi fiam megcsipkedte(3. kép)a többi hibát közben orvosoltam, javítottam.
A toló kar néha nehezebben kattan át (szerintem egy kis olaj segít rajta), a fém szerkezet néhol kopottabb a láb használattól, a láb közt a pántot patentolni lehet , de az egyik patent hiányzik és össze lett varrva(ez a mosásnál okoz majd gondot)
Lehet található még hiba, de csak ezekhez hasonló. Egy két folt lehet van rajta, de szerintem mosható. Szerkezetileg jó. Ennek tudatában licitálj. Köszönöm.
Köszönöm , hogy szét néztél nálam, ha időd engedi nézd meg a többi aukciómat is.


Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2011-10-16 11:26
. Babakocsi - Jelenlegi ára: 2 800 Ft