2011. április 23., szombat

Bukósisak HJC IS-16 Art Fighter S méret! - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Bukósisak HJC IS-16 Art Fighter, S méret, pár alkalommal használtam!
Sajnos a plexire ejtettem egyszer, ez meglátszik rajta, le is fényképeztem, de használható a bukósisak, vezetés közben nem zavaró!!! Egyébként teljesen hibátlan, kb. 10x volt rajtam!
Ajándékba adok hozzá egy bontatlan éjszakai sárga lencsét!
Doboza, minden tartozéka megvan!
A bukósisak bolti ára 63000, a lencse kb. 7000ft volt.
Méretprobléma miatt válok meg tőle!
A bukósisak leírása:
FEJ/ARCPÁRNÁK : Silver Cool exclusive / kivehető, mosható / szemüvegbarát
PLEXI: alapkiszerelés HJ-09 / clear
RÖGZÍTÉS: gyorskioldós
HÉJSZERKEZET: dupla rétegű APC (Advanced Polycarbonate Composite)
BEÉPÍTETT, CSERÉLHETŐ NAPSZEMÜVEG!
- könnyű A. P. Composite sisak
- Törés- és tükröződésmentes, 95% UV-védelmet adó plexi
- RapidFire plexi mechanika, gyors, biztonságos plexicsere, automata plexi zár
- Advanced Channeling System: szabályozott és szélcsatornában tervezett szellőzőrendszer
- Antibakteriális Silver Cool arc- és fejpárnák, kivehető, mosható, illatmentesítő
- Glass groove szemüvegbarát belső kialakítás
- Superior minőség és gyártástechnológa
- orrmaszk alapáron
A beépített napszemüveg könnyen felnyitható vagy lezárható, motoros kesztyűben,
egy ujjal, akár menet közben is, ráadásul CSERÉLHETŐ: a füst színű nappali lencse
egy mozdulattal kicserélhető éjszakai sárga lencsére.
 


Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-05 18:30
. Bukósisak HJC IS-16 Art Fighter S méret! - Jelenlegi ára: 40 000 Ft